onsdag 4 september 2013

Det är redan September


Shit nu har det gått riktigt långt tid sen jag skrev, ja när sommaren är slut så börjar ju skolan igen. Jag har sedan dess betat av praktisk marknadsföring, fixat LIA-plats, pluggat företagsekonomi (prov imorgon) och ska egentligen ha klart en idé vad jag ska skriva i rapportarbetet. Det har jag inte!
 Bokat resa till Grekland, jag och Kathleen åker om bara några dagar helt sjukt :)
Så Kathleen har varit och gjort sitt första pass och jag fick äntligen mäta henne, det gick utan problem på Liseberg var hon LIVRÄDD. Hon är så himla söt på sitt pass va.

 Kathleen har även fått sin första cykel som hon är så nöjd med, vill helst sitta i trapphuset och bara klappa på sin cykel en liten stund om dagen. Har inte hunnit införskaffa någon cykelhjälm än men får fixa det nu i veckan.
Hunnit avverka sjukdomar och när man är sjuk får man göra lite som man vill, sitta inne med solhatt även om det är varmt och man har feber, äta massor av isglass, ligga på armstödet och kolla på Emil i Lönneberga.

 Och för att inte göra mitt liv lättare kom namnlapparna från Filur Namnlappar, strykfria färglapparna limmas på ALLT, till och med kläder och skor. De tål 60 grader i tvättmaskinen, torktumlare, disk maskin, ugnstemperatur och kyla. Riktigt fiffigt så nu har jag börjar sätta namnlappar på allt ;)

Så det var en kort och SNABB resumé av vad som hänt dessa veckor och då är den en bråkdel om vad som hänt ;)

XOXO

Inga kommentarer: