måndag 24 februari 2014


Nu var det evigheter sedan jag skrev, som vanligt går mitt liv i 120km/h. Allt som har med den nya lägenheten att göra, har faktiskt inte plockat upp alla lådor än om jag ska vara ärlig.
Har kollat ut tapeter och har nog valt ut till alla rum. Kathleens tapeter ligger redan här hemma, blir rosa/vit randiga jätte fina. Hon vill ju ha ALLT rosa, vad jag än säger svarar hon rosa :)
Vad vill du ha för säng? ROSA
Jaha, tapeter? ROSA

Gardiner, lampa, sängkläder? ROSA bara rosa.
Ja ja jag är inte ledsen för det! Nu ska det bara bli gjort, kommer nog ta ett bra tag tills allt är klart denna gången.
Sen hann ju Kathleen bli sjuk för 2veckor sedan och i helgen åkte vi upp till Färgelanda för att gå på kusinen Wilmas kalas. Natten till lördag fick Kathleen feber och en väldigt smärta i örat, bad om plåster i örat lilla tullan. Så lördag morgon åkte vi hem tidigt så vi hann till läkaren, öroninflammation med brusten trumhinna på vänster örat. Det måste gjort ont! Sen var det in till stan hämta medicin, tillbaka hem, köpa mat på väg hem. I såna lägen önskar man att man hade bil igen, förhoppningsvis inte för långt bort.
Sen på söndag morgon fick jag reda på att en nära anhörig blivit mycket sjuk, så jag och min syster åkte till sjukhuset och en liten stund senare så släcktes ett liv.


Så vår/min helg har varit tuff. Saknaden är stor och från stund till stund blir man väldigt ledsen. Då erbjuder Kathleen sin napp och snutte så kramar hon om mig. Vilken fin liten person hon är!
Nu väntar vi på att febern skall försvinna så vi kan återvända till dagis och skola. Sitter och planerar lite för kommande 3års kalas, vad som ska ätas, vilka vi ska bjuda mm. bra att vara ute i god tid ;)


XOXO

Inga kommentarer: