fredag 22 augusti 2014

Fredag idag


Jag tror jag kreverar! Har så j*kla ont i min rygg/skuldra.  Idag var jag iväg på lite VIP shopping med en väninna och våra barn. Handlade faktiskt till mig idag, det händer inte för ofta! Efter stan gick jag och Kathleen till Alfonshuset, hade lovat henne det efter läkarbesöket igår för att kolla så rören satt på plats. Dom satt utmärkt och besöket var nästan smärtfritt, väldigt ovanligt det med.
Men efter en heldag på stan och sedan Alfons började smärtan jag haft i veckor (månader) smyga sig på och bara eskalera, utan värktabletter så blev jag sur, iritterad och grinig. Men fick mest dåligt samvete för att jag var på detta humör mot Kathleen. Försökte hitta någon liten plats långt inne i mig själv och bara försöka bita ihop, när vi kom hem blev det voltarengel, ipren och panodil. Nu har jag halverat smärtan, detta är sjukt påfrestande.


Men tröjorna jag köpte idag var fina! :)

Och Kathleen har lärt sig göra numer two på toliletten (toaletten), så nu ska det liksom gås på toa flera gånger i timman bara för att försöka lite lite. 
Med detta sagt ska jag lägga mig tidigt och vila.

XOXO

Inga kommentarer: