söndag 19 juni 2016

Och allt som har hänt mellan det där.....

Tänk vad få inlägg jag gjort det senaste året, det kanske är längre tid än då till och med. Håller inte riktigt koll, har inte känt den där lusten att skriva om jag ska vara ärlig. Sen blir det ju en hel del instagram istället som kanske fyller en del av behovet att skriva av sig. Men största anledningen är väl att jag blev utbränd för ca 1år sedan och det har varit en lång väg tillbaka. Även om jag hade velat fixa allt på en månad, nu är det mycket mycket bättre men om det blir tufft kan jag fortfarande känna av det.
Men mest av allt är väl hur mycket jag isolerat mig från saker och ting för jag helt enkelt inte orkat, har endast gjort saker med dom jag känner och inte orkat lära känna nya människor för det tär så på krafterna. Och om jag bara sitter helt tyst för att det blir för stojigt runt om så döms jag inte av dem jag redan känner. Det är konstigt hur hela kroppen påverkas av det.

I och med det har jag glömt eller rent av inte orkat att berätta om resan till USA jag och Kathleen gjorde, åkte över till Daniel som jobbade där i September förra året. Det var helt jäkla underbart, ångrar verkligen inte att vi bara spontant bestämde oss och bara åkte.
Kathleen lärde sig cykla utan stödhjul förra sommaren, helt galet duktig är hon :)
Nyårsfirandet som ägde rum nere i Helsingborg, alla pulkabackar vi åkt i, diskmaskinen som vi fick till efter 6månaders slit med el, snickare, fel rör undertill och allt annat som någonsin kunde gått fel. Först gången hos frisören för Kathleen, som var rädd att det skulle göra ont sötnöt. Påskfirandet på dagis då hon gick som sångaren i KISS istället för påskkärring. Resan upp till Stockholm där vi var för att fotografera Kathleen för Mini Rodini, passade på att ta en sväng förbi Kungahuset, skansen och vinka till kungafamiljen när dom red förbi till sitt nationalfirande.

Ja och allt annat som hänt mellan där men jag har helt enkelt inte orkat, om jag skall vara ärlig har inte känts så viktigt även om jag tycker det är kul att skriva.

XOXO

 En liten kvällspromenad i NYC


Bästa grej att ha med som om barnet inte är för tungt, bärsele/ryggsäck



 Man kan tro att det är ett vykort men nej, det tog jag själv :)


Frihetsgudinnan



 Ground zero
 

 American Museum of Natural History
 

 Central Park
 

 Time square
 


 Chrysler Building


 Ro lite båt i Central park


 En tröttis efter 12h ute och promenerat, vi var nog tre faktiskt ;)


 Ren kärlek faktiskt  




Inga kommentarer: