onsdag 8 februari 2017

Inte riktigt turen på vår sida

Sist jag skrev var månader sedan, hösten avlöste varandra i sjukdomar. Influensan som avlöstes av bihåleinflammation och influensan igen som avlöstes av halsfluss. Nu sitter jag här igen med halsfluss och feber och frossa natt som dag. Så trött på detta, känns som mitt immunförsvar är i botten plus att jag känner mig så där urholkat trött, som att även om jag sovit i flera dygn skulle jag förmodligen vakna trött.
Sen kommer det lite olägligt pga att jag började ett nytt jobb förra veckan så man vill ju gärna visa upp sin bästa sida men jag känner inte att jag orkar gräva ned mig för det. Jag kan faktiskt inte hjälpa att jag är sjuk och att gå stressa upp sig för att man inte kan vara på jobbet när jag är sjuk kommer inte gynna mig alls. Nu är jag sjuk och när jag väl är tillbaka så får jag visa dem alla mina bra sidor :)

XOXO

Inga kommentarer: