fredag 8 maj 2009

Nu var det ett tag sedan

Det har hunnit att bli en ny månad, min syster har fyllt år, valborg har varit. Som sagt det var ett tag sedan nu. Det värsta är väl att jag inte gjort så mycket :) Jo jag har varit i västerås några dagar över valborg. Skönt att bara få ta det lungt tjöta men sin bästa vän om allt och inget. Och passa hennes UR CHARMIGA dotter på snart 1,5 år som lyckades stoppa allt hon fick tag på i munnen. Pinnar, grus, stenar, papper, min borste ALLT. När jag åkte hem på söndagen där var jag rätt mör, det tar en del på krafterna att hela tiden vara standby och passa någon. Sen tycker jag inte barn gör så mycket mer än äter och det var hon ett riktigt prakt exempel på!

Det kändes ändå tomt när man kom hem till sin lägenhet :) Saknar dom så mycket att man nästan ångrar att man åkte hem!
Men det bästa var på fredag kväll när vi satt på balkongen och dela på en flaska vin satt och pratade både minnen och framtid i flera timmar, underbart.
Det är bra livskvalité om något!

Inga kommentarer: