söndag 31 maj 2009

Ut i solen!


Ska snart bege mig ut i vårt underbara väder, ska skutta ut och köpa en ny mobil hade jag tänkt helst rosa. Efter det blir det lite kläder och skor sen en sväng förbi och hälsa på Jenny på jobbet. Jag avslutar min vandring på friskis och svettis, det lär behövas eftersom jag åt Ben & Jerry´s glass till frukost hahaha
Sådan UNDERBAR skapelse! Jag bara älskar den och så blev det lite kvar sen igår kväll eller ja hälften så det blev frukosten och det smakade nog lite godare idag till och med.
By the way så gjorde jag mina naglar igår hmm nej i förrgår alltså i fredags och jag bara älskar dom också. Mycket älskar nu :) Men Jennie som jag gör dom hos är så underbar och naglarna är så underbara. Life is great! Nä nu måste jag göra mig iordning annars kommer jag aldrig iväg.....

Inga kommentarer: