onsdag 22 juli 2009

Nu är vi framme...

Landade 23:30, tog drygt en timma innan vi var vid hotellet. Plus två gränskontroller och en otroligt irriterande guide men det är väl standard antar jag vad är semestern utan dom!? :)

Idag har vi mest solat och badat, gick runt en sväng i gamla stan här i Herceg Novi. Käkade lite och tog mycket kort. Imorgon ska vi ut pa havet med båt och sola bada antar att det blir mer kort om jag känner mig själv hahahah.
Fick dock inte sååå mycket färg idag men det är för jag lyssnade på pappa och smörjde in mig ordentligt.

By the way så spelade vi några parti med skitgubbe och jag vann MEN enligt killar så har man fuskat så vi spelade en gång till. Ja då var det pga att jag blandade, tredje gången var det..... ja då var det bara jämnt, skitsnack :) Jag är grym!!!!!

See you later XoXo

Inga kommentarer: