söndag 26 juli 2009

Yeees

Då har mer än halva tiden gått, skulle stanna kvar här i all evighet känns det som!
Så varmt och skönt, sola varje dag, bada varje dag. Kanske saknar maten liiite hemma i sverige men så är det ju nästan alltid. Förutom i Grekland :) skulle klara mig i Thailand ocksa hahahh

Vi i Kroatien i...hmm förrgar? Var lite bökigt att komma över gränsen satt fast i ca 45 min och dom vela med vara pass men till slut fick vi komma över till Montenegro igen. Planerar in en liten utflykt till Ostrog imorgon, vet en jätte fin kyrka som ligger där. Faktiskt en gammal pojkvän till mig som är från montenegro som berätta om den kyrkan så jag måste ju bara åka dit! Sista dagen på tisdag har jag beställt massage :) Jag ska avsluta min semester som en prinsessa....sen ska jag sola sönder mig innan jag kommer hem så ska jag slå alla blekfisar där hemma ;)

Nej nu ska vi ut på äventyr och förmodligen äta något börjar faktiskt bli hungrig.

XOXO ;)

Inga kommentarer: