lördag 20 juli 2013

Bra mamma duktig


Efter en varm och svettig busstur är vi hemma igen efter en sväng upp i Färgelanda några dagar, Kathleen har mest sprungit barfota och plockat plumplon (smultron). Nu är vi hemma några dagar sen planerar vi att åka upp en sväng igen och inte allt för snart börjar jobb och skolan igen.
 Väl hemma och packat upp så ville Kathleen bada så då drog jag fram poolen vi köpte för ett tag sedan och fyllde upp den på baksidan. Det var jätte skoj i hela 5-10min :)
Men innan vi skulle gå ut så rörde jag bort mina nycklar så jag frågade Kathleen, -Har du sett mamma nycklar? Nä svarar hon. Så vi började leta och leta så hittade jag dom och då ropade Kathleen. -Braaa mamma duktig, sen gick hon fram till mig och räckte upp en hand och sa -Five (give me five). Haha jag ville bara ställde mig och skratta lite, hon kan få mig bubblig av skratt när som. Hon är bra söt!

XOXO

Inga kommentarer: