torsdag 30 januari 2014

Buzzy buzzy bee


Har varit helt överrumplad av allt som hänt bara på några veckor. Har besiktat lägenheten, fått det svart på vitt att vi flyttar två veckor efter besiktningen var gjord (alltså till helgen), skrivit kontrakt, examen, packa, sista dagen på praktiken, tagit examen, börjat på ny utbildning, mer packa, hålla tal i måndags, ringa runt efter ny praktikplats, varit på intervju, sökt jobb, städa, välja ut tapeter, fixa så att flytten går smidigt, tenta på fredag och flytta på lördag. Alltså det har varit vissa stunder jag känt "Hjälp jag sjunker, det är lite mycket nu". Men många saker är nu över och jag ser ljuset. Till helgen flyttar vi och då blir det lite lugnare, det roligaste kvar (ironi).
Ibland så behöver man lite medvind!
Ska bli kul att få komma ut på praktik, ska bli underbart att äntligen få en större lägenhet så som vi väntat, ska bli helt underbart att inreda min dotters rum och resten av lägenheten. Så bara det blir söndag tror jag att det blir bra, hoppas jag :)
Så det blir tunt med uppdateringar men när vi flyttat in blir det en del "före" och "efter" bilder, sånt är ju så roligt!


XOXO

Inga kommentarer: