onsdag 5 mars 2014

Då var dom klara!


Så då var korten klara, inte jätte avancerat och mycket krusiduller, men lite mer personligt. Det blev sju små kort sex stycken är helt klara, var en del jobb faktiskt :)
Sen blev det två grattis kort, Kathleen är ju bjuden på två kalas i början av April. Dom får komma upp senare för dom är långt ifrån klara.

Det blev även att hämtade kartongen på posten som nästan var upp till midjan på mig, när jag såg den tänkte jag bara -Vad har jag beställt? Men den var inte alls tung för jag hade inte beställt så mycket, personligen tyckte jag att det var onödigt att skicka i en sådan stor kartong men men. Några presenter till Kathleen blev det samt belysning till hennes fönster, den blev ju ingen present. Kunde varit men det kan ju inte vara kolsvart inne på rummet :)
Mycket nöjd är jag!


XOXO



1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill ha ett sånt fint kort. Din dotter är en lycklig prick :)