måndag 7 april 2014

Bockade av två barnkalas nu i helgen

Viljas höggravida mamma bakade en underbar barbietårta,
 första gången det kan man inte tro!

Underbara mini cupcakes

Helgen avslutades med en otroligt fin och god pirattårta

Hel tokigt att det gått nästan 2,5 vecka sedan jag skrev ett blogginlägg, man märker att man glidit in på en förälder till smårbarns-blogg när man ser ord som "hel tokigt", "mindre trevligt" ;)
Jag har varit sjukt stressad, går lite in i mig själv och försöker koncentrera mig på viktiga saker så får andra saker lida ex. bloggen.
Nu har jag nästan tagit mig förbi alla stressfaktorer och kan börja koncentrera mig på fåtal saker.
Ska bara ha kalas för Kathleen på lördag samt barnkalas på söndag, det blir en utmaning!
I helgen var vi på två kalas själva, ett barnkalas för Vilja 3år och ett barnkalas för Samuel 3år. Ena var ett riktigt prinsesskalas och andra var ett piratkalas, roligt med teman!
Kathleens kalas blir också prinsessikt och framförallt ROSA :)
Fast hon tycker det är roligt med pirater, så mamma köpte en rosa piratlapp man kan ha för ögat. Varför kompromissa när man kan få det bästa va två världar eller hur?!
Alla presenter är köpta och inslagna, tårtorna är beställda sen flera veckor tillbaka, dekorationer till barnkalaset är inhandlade, godispåsarna är klara till barnkalaset. Nu är det bara resten kvar, KALASEN.
Snälla gud gör så jag inte stressar ihjäl mig.....


XOXO

Inga kommentarer: