måndag 21 april 2014

Fortsättning följer.....

 Lånad bild från http://homemadebysara.se/

 Finaste påskkärringen

Jo ja då har vi även haft barnkalas förra helgen, fick vila mig lite efter en helg med full bestyr. Men så underbart och så lyckat!
Kathleen och mamma var super nöjda! Måste bara lägga in ännu en bild på dom underbara tårtorna men beställde även cake pops som åkte fram på barnkalaset, även dom var väldigt uppskattade och jag fick mycket frågor hur jag gjort dom samt om jag gjort tårtorna själv. Nej tyvärr får jag väl säga, tänk om jag hade gjort det! ;)
Men en jätte proffsig tjej vid namn Sara, hon finns även på Facebook. Dom var så fina så man inte riktigt ville skära i dom, visar alla jag träffar bild på dotterns tårtor och alla utbrister "wow". Kathleen som nu kallas sig själv för prinsessan var lika nöjd som mamma!

Nu i påsk var vi upp mot Färgelanda för att påska och umgås med familjen, underbart väder det blev som avslut!


XOXO

Inga kommentarer: