fredag 15 juni 2012

Häääärligt



Idag gick min lillebror ur skolan och inte bara det men klass 6 så nästa år blir han högstadieelev. Då till äran hade mamma gjort en smörgåstårta och en jordgubbstårta, så himla fina. Jag fick vara med på ett hörn och skära gurka och tomat. Spritsade lite grädde men jag ska erkänna att jag har inte bakar en tårta i hela mitt liv :)
Skulle nog inte få till det lika bra som mamma ändå!
Goda var dom också, mums.
Vi är uppe i Färgelanda och stannar nog i några veckor till innan vi återvänder till verkligheten. Så det kommer vara dåligt med bloggandet för min del.

XOXO

2 kommentarer:

Angelica/Smurffamiljen sa...

MUMSIGT!!!
Vi ska ut och äta "sommarlovs mat" i morgon :) Blir på Joe Farellies, har valt, han vill ha hamburgare och milkshake ;)¨

Vi saknar er
Puss & Kram

Kikkel sa...

Er mat såg också riktigt god ut! :)
Vi saknar er med
Kramar <3