lördag 2 juni 2012

Underbart!!!


Då är vi hemma igen efter två nätter vid Enandergården, som vi var iväg med en grupp mammor och bebisar. Det blev sångstund och babymassage för dom minsta, inte som Kathleen som är super kittlig och springer iväg men sångstunden uppskattar hon! Massage för mammorna blev det också och det var obeskrivligt skönt samt hårklippning även för mammorna, jag klippte av mig ca 20-30cm så nu har jag näsan ingen hår kvar. Nä men jag ville bli av med allt risigt efter graviditeten och amningen så jag är super nöjd! Sen så blev vi uppassade med mat (fick med mig en del mumsiga recept hem) vare sig det var frukost (hotellfrukost), lunch, middag eller kvällsmat och in emellan fika och kaffe. Sådan lyx! Barnen lekte av sig ordentligt och det märktes när vi kom hem igår kväll för Kathleen var så trött det blir ju så mycket ljud, även om hon står för en hel del alldeles själv ;)
Tyckte jag skymtade lite snor under nästan på fredag förmiddag och när vi kom hem så var hon bom tätt, så natten spenderades i sittande position för min del med henne hägnade på mig även efter nässpray tror ingen är mer sjuk än min dotter. Men nu har hon somnat  mammas lilla lady bug så nu ska mamma äta rabarberpaj :)

XOXO

Inga kommentarer: