lördag 6 april 2013

Cirkus på Heden


En intressant dag med clowner, hästar, katter, akrobater och mycket mycket mer som inte jag såg något av ;)
Hade laddat upp med vatten, salta pinnar, marie kex mm. första timman gick faktiskt bra. Över förväntan! I pausen var det ponnyridning, första gången hon red såg hon livrädd men upp igen skulle hon sen fick jag knappt av henne efter andra gången. 
Andra "halvlek" var det MYCKET mutor, mycket sitt stilla nu Kathleen, kryp inte på golvet/marken, nej du kan inte få gå fram och stå i mitten, nej du får inte klättra på inredningen. Jag är ingen FB-morsa som låtsas att allt är en mysig fantasidröm för det var det inte :)
Men Kathleen är snart två år så jag hade inte räknat med något annat, jag hoppades på att kämpa igenom första delen till pausen. Vi gick när det var 15min kvar men då var det dags! Fler småbarnsföräldrar gick på samma gång som vi, det ska vara trevligt på cirkus man ska inte sitta kvar i gap och skrik bara för att. Bättre att ha en fint minne i sinnet.

XOXO

Inga kommentarer: