lördag 27 april 2013

Lugn helg för oss


Lugn och skön helg för oss, Kathleen hade kallat den tråkig antar jag. Men tyvärr behövde jag ha det så här nu när det varit stressigt i skolan, dock var vi bjudna på barnkalas som vi sett fram emot men men man kan inte vara med på allt. Nu är vi taggade inför förskolan efter 1,5 vecka hemma med vattenkoppor. Det blev en liten tur ut på stan, tänka sig jag handla inte en sak ;)
Nu är det lite egen mys innan jag ska krypa ned i sängen lite tidigare än vanligt, det har även blivit en vana att somna när jag nattar Kathleen idag sov jag bara i ca. en timma. Andra kvällar är värre då jag vaknar upp kl 23 eller kl 02, då är det bara att borsta tänderna, släcka ned och lägga sig. Det säger väl en hel del, JAG ÄR TRÖTT :)
Ja i skolan har det äntligen lugnat ned sig, för en liten stund. Hade en kurs i försäljning i 4veckor, den var riktigt mastig nu senast hade vi retorik. Bara det är ju lite jobbigt att stå inför klassen och hålla tal, inte bara hålla dom men även ja skriva dom. 4 tal på 2 veckor och sedan vattenkoppor på det, jag har verkligen slitit. Fast det lönar sig när man sätter högst betyg på Retoriken, Försäljning klarade jag mig igenom med ett G. Det är jag nöjd med, kunde gjort det bättre med lite bättre framförhållning men men man kan inte få allt. Nu finns det inget på efterkälken och nästa kurs börjar om två veckor, nu ska jag lägga min tid på att fundera ut på vilket företag jag vill vara på under min LIA-period (praktik). Ett av mina största val just nu som avgör min framtid, känns inte allt för tungt ;)
Snart är det sommar, då ska jag ha några veckors semester/sommarlov. Underbart! Jag har sol i sikte....

XOXO

Inga kommentarer: