måndag 8 april 2013

Denna gången värre än någonsin


Säger hej till min gamle men välkända vän OMEPRAZOL. Min magkatarr har eskalerat nu efter jag börjat skolan, vet inte vart jag ska ta vägen vissa stunder. Sen gör jag mycket "fel" när man har magkatarr. Små äter inte som man ska göra eller rättare sagt äta små portioner och ofta, håller inte mina måltider mm.
Men jag som har haft magkatarr sen jag var 13år då jag fick diagnosen av en läkare i Ljungskile, alltså har jag haft det i 15år fram och tillbaka vet vad man "ska" göra. 

Stressa ned är det ofta man får höra sen mycket om kosten, i mitt fall är det största delen skolan nu och allt annat, givetvis är en del kosten men den utgör inte någon stor del. Hur i helskotta ska jag dra ned på takten, vi har inte sommarlov förrän 7:e Juni. Kommer stupa....älskar skolan....älskar skolan....stressa inte.....prov på fredag....Kathleen fyller år.....kalas på lördag.....nytt ämne på måndag.....beställ böcker....städa.....tvätta ect.
Underbara liv!

XOXO

Inga kommentarer: