söndag 20 oktober 2013

Börjar imorgon

Okej examensarbetet inlämnat - check
Presentation av examensarbetet - check
Duschat - check
Hängt fram kläder - check
Lunchlådan klar - check
Skor putsade - check
Målat naglarna - check
Börjar bli nervös - check
Glöm inget imorgon - ......ska försöka?!

Då börjar den 14 veckors långa praktiken imorgon, jag börjar bli smått nervös men ser även fram emot detta så mycket. Nu är inte examen längre en hägring, alla kurser är avklarade har dock inte fått betyget på examensarbetet men handledaren använder ord som "klockrent", "mitt i prick" osv då måtte den ändå bli ett G?!?
Får väl krypa ned i sängen och hålla om min lilla tiger, ikväll var det en lång nattning och mycket gråt. När hon äntligen somnade får man såntdäringa dåligt samvete och vill bara gå in å klappa lite på dom henne.
Men nu är jag redo för imorgon....tror jag :)

XOXO

Inga kommentarer: