onsdag 27 november 2013

En sväng på stan, helkroppsmassage och shopping. Vad händer här näst?!

Igår var jag och gottade mig igen, var på en helkroppsmassage direkt efter jobbet. Vann faktiskt ett presentkort för ett litet tag sedan som jag passade på att utnyttja.
  Nästa helg blir det julshopping samt middag ute med familjen, alla syskonen är också barnfria (tror jag). Fin tradition som vi har hållit kvar vid i flera år. Så här mycket saker har jag inte gjort helt själv sen INNAN jag fick barn :)
 Och jag kan ju erkänna att det ger energi inte bara att vara utan min dotter men att vara ifrån varandra så man kan få utrymme till att sakna och uppleva nya saker på var sitt håll. Det bästa är att få höra Kathleens berättelser som går i 120km/h om vad hon gjort mm.
Låter det smörigt om jag skriver att ibland när jag märker att hon gör eller säger något nytt får jag en ”aha upplevelse”, hon är verkligen min! Jag har ett barn, lite sent att komma underfund med hehe


XOXO

1 kommentar:

Erika sa...

Är samma här. När L kommer hem från tex en övernattning hos sin farmor och farfar och han ivrigt ska berätta känner ja likadant. Han är min :)