lördag 24 maj 2014

Äntligen helg!



Här sitter jag i en super varm lägenhet, skulle vilja öppna balkongdörren. Tyvärr så renoverar dom, eller tyvärr och tyvärr är ju synd att säga. Men i denna värmen hade det varit underbart! :)

Igår ramlade/hoppade Kathleen från klätterställningen och slog i munnen ordenltigt, usch vad otäckt! Tanden är lös, en spricka rak igenom samt ett blått hematom runt om tanden, tandköttet och ned på insidan av läppen. Blev direkt till tandläkaren.
Ingen förälder kan väl inte säga (hoppas jag) att dom vill att sina barn ska skada sig även om det inte är så allvarligt. Jag vill aldrig att min lilla olycksfågel ska skada sig och jag är rädd om hennes tänder mjölktänder eller inte. Jag älskar ju henne så mycket att det gör ont, om jag hade kunnat så hade jag skyddad mitt lilla hjärta mot allt jobbigt :)
Nu är det helg och det som står på vårt schema är vila, mysa och bara njuta av varandras sällskap. Har längtat i hela 5dagar!!!

XOXO

Inga kommentarer: