tisdag 14 oktober 2014

 Lite kallt men vi fiskade i alla fall och hade picknick

Mamma jag älskar katter, jag vill ha en katt snääälla

Hjääälp mig att hitta energi! Idag är jag helt orkeslös verkligen, ville bara slänga mig på soffan och kramas. Har saknat Kathleen något bedrövligt idag, ibland blir jag förbannad över att jag måste vara ifrån henne så mycket. Hur någon/några kan bestämma att vi måste vara ifrån våra små för att jobba, plugga ect. 
  Inte nog med att jag saknade henne att hjärtat skrek till lite men så gick jag för att träna, den vanliga ledaren va sjuk så det va någon inhoppare. Ja du vad säger man, där blev jag förbannad igen! Dålig musik, spretiga och skuttiga övningar. Kunde inte ta i något alls och det vill man om det är skivstång. Jag vart så irriterad så jag och några till gick tidigare, ibland måste jag göra det ändå men idag gick ja för att inte få en hjärnblödning. Inte mycket som är bra idag ;)
Jo faktiskt, jag har ju fått igång min diskmaskin igen som inte velat tappa ut vatten. Hurra säger jag bara, orkade köra igång en maskin sen tog det stopp.

I helgen var vi uppe i Färgelanda, där blev det en sväng för att fiska mellan skurarna. Upp till stallet för att rida men Kathleen ändrade sig i sista stund så då blev det att gå runt och klappa hästarna i stället samt och mysa lite med stallkatterna. Hem åkte vi på lördag eftermiddag för att gå på barnkalas på söndag förmiddag. Nästa helg blir på hemmaplan och väldigt lugn har jag bestämt :)


XOXO

Inga kommentarer: