lördag 4 oktober 2014

Så ovettigt

Mini Rodini

Molo hopla girly rainbow

Nu har det gått nästan en månad sedan jag skrev, och inget vettig skrev jag heller :)
Ibland, ganska ofta så vet jag inte vad jag ska skriva. Tar upp bloggfönstret och väntar på  inspiration och det kommer ut precis ingenting.
Vad går runt i mitt huvud nu? Mest är det viljan att bli klar i lägenheten faktiskt, jag kan ligga sömnlös länge och bara tänka på hur jag vill ha det. Jag är inte jätte långt borta eller ja lite tapeter, ny soffa, tv-bänk sen är det liksom klart.

Är inne i en jätte farlig period, kom på mig själv idag att jag önskade att jag kunde snabb spola tiden typ 10år. För jag är så nyfiken på hur det kommer se ut. Vet att jag tänkt så andra gånger och är så rädd att jag inte tar tillvara på den stunderna som passerar.
Ja ni märker ju att jag nästan inte har något att skriva om :)


Väntar på kallare väder så Kathleen kan ta på sig sina nya fina jackor, det är lycka!

XOXO


Inga kommentarer: