fredag 24 oktober 2014

Nytt lack och pumpor

Vi har gjort en lyckta av en pumpa

Lilla snuppan är sjuk :(
men hon är så sinnessjukt vacker!

Prövar det nya överlacket som är matt, tror jag tycker om det väldigt mycket

Då närmare det sig november, allhelgonaafton samt min födelsedag. Känns som vilken annan födelsedag som helst, ibland kan man ha så många mål och bedrifter man vill ha åstadkommit innan 30års dagen. Men om jag ska vara ärlig så har jag gjort så mycket redan och största bedriften föddes 2011, jag vet det låter super cheesy men så är det. Sen har jag givetvis många mål kvar, det kommer alltid längst vägen.
  Just nu sover min lilla skatt sedan några timmar tillbaka, hämtade Kathleen från förskolan igår och hon såg helt förstörd ut. Jag fick bära henne hem, väl hemma satt vi oss i soffan det tog inte ens 5min så sov hon. I närmare 2h och vaknade med feber, under natten var tempen upp på 40 grader.  Jag borde vara van med ett barn som varit så sjuk som hon varit under hennes 3,5år. Men när den stiger trotts alvedon i kroppen och hon vaknar skrikande 1:15 med 40 grader då är man inte kaxig. Thank good for Ipren!

Nu börjar det bli dags att fixa naglarna, när det gått några veckor och man vill bevara dom några dagar till kanske till och med någon vecka brukar jag måla dom med heltäckande lack. Så det blev babyrosa med matt överlack, ny favorit!

XOXO
 

Inga kommentarer: