tisdag 10 november 2009

Några dagar sedan sist

Har varit fullt upp med min födelsedag, kalas och farsdag. I helgen var vi uppe hos mamma och pappa. Lördag var det kalas med smörgåstårta hemma hos mormor, hon hade gjort den själv mycket god!! Tack mormor :) Sen skulle vi sova hemma hos pappa där det va fult hus, så underbart. Jag och Simon på Denise gamla rum, Thea och Sandra på Sandras gamla rum och Martin och Camille i gästrummet. Sedan var det fika för mig och pappa, en fördelsedag/farsdagsfika. Tillbaka till Göteborg där jag fick lite presenter av min kära syster, otroligt fina kuddar från Indiska som jag önskat mig :) Förutom det blev det pengar, säng, kläder, underbara saker från Lusch.
Idag blev det flygande Jacob till lunch/middag utan banan i för det är inte gott. Har otroligt ont i huvudet, kom igår så idag är jag faktiskt hemma från jobbet. Ska vila en sväng sen ska jag diska mm.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,
Har du slutat med bloggen?

Trogen läsare!

Kikkel sa...

Nej det har jag inte :) Så nu ska jag uppdatera....
Tack!