onsdag 4 november 2009

Till slut...

Ja efter många om och men så vaccinera jag mig endå, så slipper jag oroa mig om jag smittar Thea. Jag var emot den från början sen bestämde jag mig för att inte ta den men så övertala dom mig på jobbet :) det var Ingrid som lyckades med det hahaha. På min födelsedag fick jag en stor puss precis på 12-slaget sen gick vi och la oss. Sen blev det mycket kramar och många som gratta en på jobbet, sen blev det tårta och sång innan jag skulle gå hem. Fika med Syster och Thea där jag fick en jätte fin bok där jag kan skriva in mina recept, lite scrapbook stil.

Tillbaka till vaccinet, jag har så ont i armen det sätter sig i muskeln. Gör ont som väldigt träningsvärk ursch! Sen gjorde den ont att ta, jag har tagit twinrix sprutorna och dom är en barnlek. Vill inte skrämma upp er, sen har jag ont i huvudet och känner mig inte helt 100. Sitter och kollar på tvätthögen som ligger i soffan, får väl göra ett ryck och ta hand om det. Tycker jag varit så duktig idag faktiskt. Diskat, plockat undan, lagat mat och bäddat rent i sängen kan någon komma hit och vika min tvätt. Jag avskyr det, jag tvätta hur mycket tvätt och sortera mm. men vika är det tråkigaste som finns. Annars har jag bara vilat och sovit, jag är trött nu också sjukt :) Och snart är det premiär av New moon, vad jag längtar ska gå med AC. Saknar dig gumman!

xoxo

Inga kommentarer: