måndag 9 april 2012

Barnkalas :)


Imorgon smäller det till då kommer lägenheten vara full med mammor och barn, Kathleen fyller hela 1 år på torsdag och jag har bjudit hem vår mammagrupp på lite kalasfika. Igår storstädade jag HELA lägenheten, fick lite hjälp med Kathleen så jag kunde skura, damma och till och med torka av alla leksaker. Tänkte att leksakerna kommer nog smakas på av många munnar i morgon så det är viktigt att dessa är rena :)
Nu ligger fialia och sover middag, jag har precis ätit middag. Det blev köttfärslimpa, potatis och sås, nu är jag mätt och go. Ska små röja det sista inför kalaset imorgon och kolla över det jag ska bjuda på. Imorgon blir det mini prinsesstårtor (se bild ovan) istället för en hel stor tårta, dom är så himla söta så jag tror jag dör lite!

XOXO

1 kommentar:

Angelica sa...

Åh kalas dags :) hoppas hon får ett riktigt party :)