tisdag 17 april 2012

En och en halv vecka efter

 Älskade barn!!!


Ja den 6:e April tog hon sina SJU första steg, innan det har hon ju tagit 1-3 steg själv fast mellan möbler mm. men jag räknar faktiskt inte det om jag ska vara ärligt. Hemsk mamma jag är -Ähh ett, två, tre steg vad är det GÅ MER ;)
Nä men jag menar att om dom tar två steg är det ju lite mer var det ett steg eller?? Lite stappel så springer dom mellan möblerna, sju steg går inte att ta miste på det är att gå! Efter det har hon inte vågat att gå något mer men idag när vi var hemma hos våra bästa vänner Diana och Amina så liksom lossnade allt och hon släppte min hand och bara GICK. Först blev jag fnissig och upprepade frasen -Så här mycket har hon inte gått innan, så sken jag upp som en sol. Sen gjorde hon det ett ANTAL gånger så ja jag kan ju inte hurra varje gång men jag fick det på film(er). Dock så lägger jag inte upp dom här då det inte bara är Kathleen på film(erna). 
Sen skulle jag vilja lägga upp bilder på alla fina kläder som jag köpt nyligen till Kathleen, två av klänningarna hade hon på kalaset. Hon gjorde ett byte ja det gör alla fina flickor ;) Nä men hon fick ju äta tårta med händerna men det mesta kom i knät så då blev det klänning nummer två, tur var väl det så fick vi visa den fina ljusrosa klänningen för alla våra gäster. Bilder får väl komma senare!
Blir nog sängen snart, imorgon ska jag försöka röja, ta en promenix och senare har vi ju babysim. Har förresten bokat en tid till undervattensfotografi :) det blir dock inte fören i slutet av Maj men då har vi gått klart kursen fisken. Det var krav att man MÅSTE gått första kursen krabban för att ta kort men nu går vi tredje kursen så då ska det ju vara lugna gatan. Hoppas det blir fina bilder, får jag försöka lägga upp något här om jag kommer ihåg.


XOXO

Inga kommentarer: