lördag 14 april 2012

Nu är denna vecka snart gjord!

Vi har haft kalas för barnen i tisdags, babysim i onsdags, öppna förskolan i torsdags med fika och shopping efteråt, fredag handla det sista och städa sen på kvällen kom syster och Thea, idag har vi haft kalas för familjen :)
Imorgon ska vi VILA!!! För innan allt detta har jag bakat, bakat och bakat, sedan städat och grejat och planerat så jag nästan mått dåligt. Men nu är det gjort och jag är så nöjd, det är vi båda två. Vi får nog bjuda på lite bilder tror jag och berätta vad Kathleen fått.
I tisdags fick Kathleen lilla Anna (från lilla Anna och Långa farbrorn) mjukis docka, klänning, en mega fin studsboll med glitter i och när man studsar den så blinkar den :)
Vatten leksaker men man kan också använda dom och bygga ett torn, en barbapappa sked, fina små kalasflaggor/vimplar som man kan hänga upp i tyg (dom hängde vi upp i köker idag på kalaset).
OCH presenter idag fjällräven ryggsäck mini kånken (rosa), Joyk docka "Natalie", Nike skor rosa/vita, Bamse lära-gå-vagn, kassa apparat från Fischer Price, klosslåda/aktivitetslåda från play 2 learn, en röd Bobby car, massor av kläder och pengar. Tror jag fått med mig allt :)
Av mamma blev det en gris som nöffar och går framåt, en bok om grodor som kväker, klossar och en rosa tamburin. Just för tillfället ligger det leksaker och födelsedags grejor över hela lägenheten!
Nä här blir det lite kort för jag är väldigt trött nu.....


 Pappret är egentligen bäst!

 Här ser vi Natalie och nya ryggsäcken

 Som Annette sa, kassaapparater ser faktiskt inte ut så här längre

 Här sitter vi och öppnar mer presenter


 Mamma har bakat och BAKAT!!!

Cupcakes med både rosa och vit frosting med prinsesskronor på

Bakade till och med sega choklad maränger

Den fina tårtan från Ritz

Mamma var nöjd med den stora rosa ettan!!!!
Och god var den också......

Söta Thea!!!

Första biten av sin fina tårta, nu blir det inte mer sötsaker på några år ;)




XOXO

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åh! Var är prinsesskronorna från?

Kikkel sa...

Prinsesskronorna kommer från Panduro Tanja :)