måndag 26 november 2012

Hoppas på uppehåll imorgon!

Idag har vi bara varit hemma, snuttan har ju haft feber hela helgen men var hyfsat idag ändå. Lite förhöjd temp, dålig aptit och en hel del gnällig. Jag passade på att städa lite här hemma menas Kathleen satt i soffan, för att vila men kanske mest för hon är så himla rädd för damsugaren. Skulle försöka att pynta här hemma till söndagen men lådan med pynt som jag var så säker på att jag ställt undan här i lägenheten i ett litet "förrådsutrymme" hade jag varit så duktigt slängt upp på vinden. Får väl bli att plocka ned det imorgon men det är lite svårt med både en liten och en låda med pynt. 
Får se om det kan vara lite uppehåll imorgon så vi kan få oss en liten promenad för nu behöver vi båda lite friskt luft och handla mat.
Nä det får bli tidigt i säng, efter jag nattat Kathleen (som gick på 5 röda) så gick luften ur mig.

XOXO

Inga kommentarer: