tisdag 13 november 2012

Tjatmoster

Heeerre min gud vad Kathleen springer runt och tjatar, lilla tjatmoster :)
Men detta med två ordsmeningar går som en dans förutom "Tomten tittar" blir det "Tar dig" (nu kommer jag och tar dig), "Mommo kom" (mormor kom). Sen räknar jag inte "Kram kram" eller "Hej hej" för det är ju bara upprepning av samma ord eller är jag för hård? 
När vi var på ÖF förra veckan så var det en mamma vars dotter var 1,5mån äldre som kommenterade hennes tal, att det var väldigt utvecklat och bra. Att hon som alla andra jämför (även om man inte ska det) och sa att hennes dotter inte ens sa hälften av dom orden som Kathleen sa. Och ja det stämde väl Kathleen babblar hela tiden och är väldigt duktig, kan ju inget annat säga att jag blir stolt över den lilla när man hör sånt. Jag tycker ju hon är duktig oavsett!

XOXO

Inga kommentarer: