torsdag 21 mars 2013

Äntligen


Då var första betyget klart i projektmetodik och det blev VG, går inte att få högre betyg så är jag nöjd? Ja det hade jag varit med ett G också men med tanke hur mycket tid och själ jag la ned så hoppades jag på ett VG. Det lönar sig, något som inte lönar sig är deklarationen menas många vänner kollar på resor så vet jag inte vad jag ska spendera mina 150kr på hehe
Men bättre så än behöva betala som en av mina "vänner" på FB fick göra, 4500kr det hade varit riktigt surt!
 Efter skolan idag som bara var halvdag så hämtade jag Kathleen tidigare, gungade en stund, handlade, gick hem och fikade, badade i badkaret tillsammans och sedan myyyyste vi :)
"Mysit" säger den lilla när hon sitter under filten och kollar på Pippi, kan inget annat än att hålla med. Nu sover hon i en renbäddad säng och jag kan inget annat göra än att längta, det bästa som finns. Lägga sig ny duschad i en renbäddad säng med personen som betyder mest i världen för en. Perfekt!
 Imorgon har vi sov morgon, funderar på om jag ska försöka hämta Kathleen tidigt från förskolan så vi kan åka till badhuset tillsammans. Har inte riktigt bestämt mig än men något får vi hitta på.

XOXO

Inga kommentarer: