söndag 10 mars 2013

Sista gången

Idag var sista gången på babysimmet, sen flyttar dom upp till minisim. Men vi tar en paus här, har simmat sedan hon var 5,5 månad så varje söndag kl 18 har vi varit bokade. Det känns lite tråkigt för Kathleen älskar vatten men VILL INTE dyka mer nu hon vägrar och alla övningar är baserade på att barnen ska dyka. Så nu åker vi dit å badar och leker i 30 min, det kan vi faktiskt göra hemma eller åka till badhuset när vi orkar och har tid. Så å andra sidan känns det skönt att inte ha ett "måste", för till hösten ska Kathleen och jag börja dansa :)
Vi ska börja dans på min gamla dansskola som jag gick på, hon har till och med en sådan där lila balettdräkt som hon ska ha på sig. Men innan det börjar ska vi ta det lite lugnt och jag begrava mig i skolböckerna, hade grupparbete med presentation i onsdags och sedan prov på hela kursen i fredags. Det var mycket jobb med grupparbetet men det blev riktigt bra likadant med presentationen, riiiiktigt bra! Sen hade jag verkligen pluggat och kände mig som nörden när jag kom till skolan då flera inte ens hade läst igenom boken och jag suttit i flera timmar och malt igenom den 3 eller 4 gånger. Men det gick bra på provet kändes det som, ska väl inte säga för mycket för då få jag väl ett IG haha.
Men ett G är helt okej ett plus i kanten är det om det blir VG så vi får se, tar ca 2 veckor dock innan jag får reda på resultatet.
Imorgon börjar en ny kurs, vi tar en kurs i taget och MALER den i 2 veckor sen går vi vidare. Så imorgon ska vi börja på försäljning men denna kommer vara extra lång för det är steg 1, 2, 3 och 4.
Nä nu lämnar vi det, det kan jag ta imorgon lite svårt att undvika :)
Så där har ni det, mitt liv gick från att gå i 110km/h till typ 150km/h, snart är det påsk och då ska vi njuta av vår ledighet!

XOXO

Inga kommentarer: