söndag 24 mars 2013

Snabba ryck


Fick iväg i alla hast i fredags innan jag skulle hämta Kathleen på förskolan, för att köpa skor. Kathleen har haft problem med nageltrång och nu har det kommit tillbaka. Inte fören hon klagade andra gången som jag la ihop ett och ett att skorna nog är för trånga. Mycket riktigt alldeles för trånga :S
Eftersom det snöade i torsdags även om det har varit solsken nu i helgen fick det ändå bli ett par höstkängor, tycker det är för tidigt för tygskor som dom rekommenderade i en skoaffär. Hel galet!
Men så fick jag tag på ett par Kavat kängor för nästan ingenting, oförskämt billigt om jag får säga det själv. Sen blev det ett par vår sneakers och ett par Pippi stövlar, Kathleen älskar Pippi Långstrump så det var ett ganska självklart val när jag såg dom (även om jag personligen inte tycker om färgen orange). Jag övervägde stövlarna just för att dom också är från Kavat, jag är helt såld på riktiga kvalitets kläder.

XOXO


Inga kommentarer: