tisdag 31 juli 2012

Dagarna svichar förbi

Lite läskligt hos den jätte stora gröna kaninen 

Ett tappert försök att få båda titta in i kameran

Skepp och Skoj

Syster, Kathleen och Mr Get

Elefanten var skojig och kolla på

 
Äntligen friska eller vi är fotfarande lite snoriga men men det kan vi leva med :)
Kathleens blåsor har nu äntligen försvunnit och det känns nog bäst av allt, jag var mest rädd att dom gjorde ont eller skulle bli infekterade. Men efter febern gått ned på henne fanns det inget utrymme för mig att vara sjuk så då var det ut till lekplatsen, efter 2 panodil och nässpray klarar man det mesta har jag lärt mig. Vi hade ett par super mysiga eftermiddagar vid lekplatsen med många barn i samma ålder som Kathleen, fredags drog vi till Liseberg med min syster och Thea. Lördag tillbringa vi på Universeum och hann precis in på Franska Bageriet innan det omtalade regnet bokstavligen vräkte ned över Göteborg. Och om inte det vore tillräckligt passade vi på att åka till Borås Djurpark när ändå vädret var okej, det var ett par intensiva dagar men tiden går fort när man har roligt.
Idag hade vi en playdejt i Mölndal och imorgon ska vi på fotografering, å vad bra att jag valde att nämna det har ju inte packat ned ombyten till fotograferingen imorgon. Får vi se om hon fastnar på bild återigen ;)

XOXO

Inga kommentarer: