fredag 13 juli 2012

På lekplatsen i regnet


Vi var ute på lekplatsen på eftermiddagen prövade det nya regnstället (en del av det) och dom nya stövlarna. Som Kathleen trevar fram i förvånansvärt bra! Vi stannade en liten stund sen började de regna men vi var tappert kvar, då gick det enda barnet som var på lekplatsen hem som var där förutom oss. Och bara 10min efter så öser det bokstavligen ned då tyckte jag att det var dags att dra sig, tydligen var jag ensam om det.
Förövrigt har vi inte gjort något idag och det kryper parataktiskt taget i hela kroppen på mig, få bli att hitta på något imorgon. Vad vet jag inte!?

XOXO

2 kommentarer:

Lotten sa...

Vilken söt liten karamell :)
Ha det så bra trots det något tråkiga vädret /kram ♥

Kikkel sa...

Ja hon är bra söt :)
Det fungerar, finns inga dåliga väder bara dåliga kläder ;) hehe
Kram