lördag 27 februari 2010

En dag på stan

Jag vaknade med ett sådan shopping sug idag, het sjukt. Vill bara köpa skor i mängder och kläder, handla ihjäl mig!! Som min kompis sa -Varför jag har shoppat upp alla mina pengar efter 2 veckor? För att det är kul så klart :) Åkte för att få manikyr, och naglarna är sååå fina love, love, love. Saknade mina franska så mycket dessa två månader jag varit utan. Så nu bytte jag tillbaka får se hur chefen reagerar, ut i sköljen för att lösa bort dom ögonen böj!!! Förhoppningsvis inte, asså jag är så kär i mina naglar. Shoppa lite inte mycket för jag hade ingen tid, hade inte ätit på hela dagen så jag tänkte att jo men det gör jag innan jag ska till nagelstudion. Thaien var stäng, så där sat jag vimmelkantig och tänkte på mat i 2h. Så det var en snabbis på stan, in på Lusch, Apoteket och Cubus. Blev badskum och olja, järntabletter och en BH :) En salig blandning och så vart det raka spåret till condeco. Deras fullkornspasta med mozzarella, basilika och kyckling var himmelsk, kanske för jag inte ätit på hela dagen vem vet. Det blev ett låångt besök för jag hade mycket att prata om med en kompis som jag inte träffat på ett tag och då var ju alla affärer stängda tyvärr men det blir nog mer på tisdag med syster och systerdotter. Nu blir det en film med Ben och Jerrys som jag trånat efter i en hel vecka visst är jag duktig som hållt mig till helgen, tycker jag i alla fall. Idag har det skapats idéer ska ni veta om eget företag. Kan inte säga mera just nu för än är inget säkert men jag kommer berätta tids nog! :)

XOXO

Inga kommentarer: