lördag 27 februari 2010

Varning

Vet inte riktigt vad som hände igår, jag vaknade med ett leende på läpparna och dagen blev fantastiskt, känner ett överväldigad känsla av glädje. Tänker kläder, kläder, skor och skor :) Ja lite på resor också, eller en hel del. Hade en känsla av att klä mig riktigt snyggt och gå ut på krogen och dance my ass off. Tills jag tog 7:ans spårvagn förbi avenyn och mötes av halv fulla/påtända ungdomar som var prydda fullt av finnar och stank parfym. Då kände jag nej det är så mycket trevligare när jag är ute på krogen i mitt huvud och i mina drömmar :) Så jag försvann in i min musik på mp3:n och in i min fantasin. När jag ändå satt och tänkte kom jag på att jag inte ätit godis på ett tag och det är jag väldigt stolt över :) Hoppas eran helg har varit lika bra som min...

Här på Hisingsidan är det riktigt farligt så man får passa sig för att gå ensam en lördagkväll. Precis vad som helst kan lura bakom nästan hörn ;)

xoxo

Inga kommentarer: