torsdag 25 februari 2010

Ja varför inte lite till??

Det var inte så jag gjorde bakåt volter i luften när jag såg att det snöade, inte för jag kunde gjort det i vilket fall som helst. Jag vill inte ha mer snö nu allvarligt jag vet att alla gnäller men jag menar det, jag vill gå i min gummistövlar :/ Nu är jag hemma i en dag sen är det bara att vända tillbaka till Sahlgrenska, kan lika gärna flytta dit nu tror jag. Och jag tog ett järnprov nu senast och liiite lågt är det men jag hade hoppats att det var lägre så jag visste var all denna trötthet kommer ifrån men jag ska nog försöka med järntabletter bara för att se om det hjälper. Kan inte sitta och gäspa när jag pratar med folk :) Mmm vad sa du nu? *gäsp* Va? *gäsp* hihi det är ju syrebrist man har (säger dom som vet) när man gäspar. Operationen med min farfar har gått vägen i alla fall, hoppas han repar sig nu. Får väl åka upp till Färgelanda snart och göra en drive. Jag saknar Thea, skicka ett mess till min syster och fråga om hon var vaken men hon sov. Så hon ska skicka över ett MMS på henne imorgon hoppas bara jag inte får det 6:15 för det är då den lilla skeet ungen vaknat dom senaste dagarna. Imorgon har jag lite ärende att uträtta hoppas jag hinner med allt. Gud vad länge sedan jag tog en hel shopping dag, vill att AC kommer ned så vi kan gå runt i stan och sedan att jag åker med upp. Sen har jag kärat ned mig i ett halsband jag har sett, var jätte poppis för några år sedan men jag vill ha ett nu :) Lovar att lägg ut bild om jag hittar det imorgon.
Känns som klocka
n är 24:00, trött men jag vet om jag lägger mig kommer jag bara ligga och tänka. Får väl göra ett försök :)
Jag längtar efte
r sommaren av många anledningar, kläder, sol, bad, värme, semester, vattenmelon och alla andra frukter som är godare när det är sommar (åt vattenmelon varje dag till frukost när vi var i Montenegro), spela UNO ute på gräsmattan och bara slappa. Det är det jag ska drömma om i natt!!!!

XOXO

Inga kommentarer: