söndag 21 februari 2010

Mys söndag

Ja jag ångrade inte att jag stannade hemma och inne i helgen, vilka problem med all denna snö. Hoppas min pappa kommer hem säkert från Thailand. Annars har det varit en helt vanlig söndag, bråkar som vanligt med min diskmaskin, tror den håller på att kasta in handduken nu. Sen har jag röjt lite. Denna vecka har jag mycket att stå i, ska försöka att träffa pappa, Thea och Farfar. Nu när det har snöat som mest så är jag super sugen på Ben och Jerrys OCH pepsi. Jag har blivit en sugar junkie, blivit och blivit är väl lite att ta i. För jag har alltid varit en bara att det går i vågor och nu har jag mycket hormoner som spritter och då måste jag ha socker...smaskens. Nä nu ska jag gå runt och gnälla lite i lägenheten det brukar muntra upp ;)

xoxo

Inga kommentarer: