måndag 1 februari 2010

Skratta inte nu :)

I natt var det insomnia igen sov max 1-2 timmar, otroligt pigg för att ha sovit så lite. Just nu sneglar jag på tven för att hålla koll Paradise Hotel som min syster har fått mig beronde av, folk är ju helt galna sex hej vilt och bara lögner hur ORKAR man?? I alla fall jo en skojig sak jag har precis gått med i spraydate :) Här ska det dejtas hahaha känner mig lite halvnördig. På torsdag åker min pappa till Thailand, hoppas dom får det jätte skönt där bort. Det är dom värda spciellt av allt skit som händer på jobbet och så.


Jag hoppas ändå på detta underbara år, kärlekens år (låt mig skratta haha)


xoxo



3 kommentarer:

Unknown sa...

Varför sover du så lite?? Inte bra vet du!! Kul att läsa andras bloggar, eller just läser ja ju bara din =) Se till att sova mer nu!! KRAM KRAM

Kikkel sa...

Vet inte, sover väl för mycket på dagen antar jag men i natt sov jag bättre. Kul att höra att du har tid att läsa min tråkiga blogg som bara handlar om mig och min vardag hihi :) Kram

Pappa sa...

Tack söta du.
Längtar att få se dig snart igen, saknar dig redan.
Puss Pappa