söndag 31 januari 2010

Nu är helgen slut

Min helg har varit helt underbar, hängt på kaféer (ätit en ny muffins med kanel och äpplen mums) med min syster och systerdotter, varit på fest med arbetskollegorna och legat i sängen en halvdag och bara snackat skit. Sen var det sol i helgen så jag slängde på mig mina solbrillor för första gången i år :) Jag älskar mina solglasögon har jag sagt det!? Igår skrattade så jag grät hade så roligt på vägen till festen, hade så roligt på festen ja det var helt underbart lyckat. Sen att det var snorhalt ute på gångvägarna gjorde ju inte saken mycket bättre måste sett aproligt ut när man trippar fram i stövlar för att leka bambi. Sen umgås med min lilla solros Thea är väl det bästa tidsfördrivet i världen, vet att detta har blivit en blogg som det återkommer väldigt mycket bebisprat men hon är så otroligt goó och glad :) Nej nu börjar klockan dra iväg igen, dags för en vecka med mycket jobb och mycket träning.

XOXO



2 kommentarer:

Anonym sa...

SÖT ÄR DU =)

Har ja alltid tyckt.

Kikkel sa...

Tack du anonyma :)