torsdag 28 januari 2010

Brazilian wax

Det är precis som det låter, jag blev vaxad idag. Brazilian = allt från naveln och neråt. Oh my loooord :) Jag hoppade till när hon började vaxa runt vid anklarna och gick uppåt, i mitt stilla (inte stilla) sinne tänkte jag hur ska jag palla detta om jag inte kan ligga still nu när hon vaxar mina ben?! Ju närmare vi kom ju mer nervösare började jag bli, hello handsvett liksom. Men det som var positivt var ju att jag trodde det skulle göra så mycket ondare men det gick att uthärda, sen blir ju resultatet snyyyggt ;)

Å jag måste börja träna igen, börjar få grymt ont i ryggen och knutar som jag inte brukar få. Sen har jag ingen som kan massera mig så jag utnyttjar mina härliga arbetskollegor. Sen hade det varit gott och lägga sig i ett varm skönt solarium bara för att få lite värme.

Imorgon blir det fredagsfrukost, handlade bara för en timma sedan. Hoppas det blev bra, kom PRECIS på att jag glömde lite frukt faaan. Aja jag får lösa det :/
Imorgon blir det barnvakt och handla lite vin till lördagen. Hon är så stört go min systerdotter, konstigt hur man kan älska någon så mycket så man egentligen inte känner så väl och som inte är ens eget *big kiss*
Hoppas jag somnar snabbare i natt blir så trött av att stirra upp i taket till kl 01:00 när man går upp 05:30. Nej det blir mer imorgon för nu ska jag gå nana

xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej

Jag är glad du börjat blogga igen. Jag tycker det är mysigt att gå in på din blogg och läsa. Jag tycker du är en härlig tjej. Härligt ni är sånt gott gäng på jobbet och att ni även har kul privat. Det märks att ni trivs ihop.

Kramar från Mig ; )

Kikkel sa...

Tack det var väldigt snällt sagt :) Ja vi har faktiskt riktigt roligt tillsammans.

Kram till dig anonym :)