fredag 1 januari 2010

Dagen-efter mys

Nu har jag avslutat mitt kvällspass som var relativt lugnt, för att vara dagen efter nyår. Nu är jag ledig i hela tre dagar, börjar inte jobba förens den 5:e igen. Behöver det känner jag, trött men det är väl för jag vänt på dygnet som sagt. Sen behöver min lägenhet det! Ska nog åka ut till IKEA imorgon eller på söndag fick ju presentkort i julklapp. Nu sitter jag försjunken i soffan och dricker sista Aztin med massor av jordgubbar mums. Det kändes riktigt skönt att gå till jobbet runt 12-tiden idag då några tjejer kom hem från nyårsfirande sletna och i kort-kort, bakfulla. Det är väl fördelen med att jobba på nyår, man mår bra och och man vaknar upp hemma. Nu blir det ett kapitel i boken sen ska jag försöka, japp jag skrev försöka sova.

xoxo

Inga kommentarer: