lördag 2 januari 2010

Ikea på helgen nej tack

Jag fick rätt mycket gjort idag, först lämnade jag in skorna för omklackning. Tagit mig veckor men äntligen, hittade ett mycket bra ställe snabbt och billigt. Åkte ut till Ikea, missade precis bussen och fick vänta i 25min. När jag väl kom fram stod det två polisbilar plus att det krylla av folk, jag gick in kollade snabbt sedan gick jag ut direkt. Tror jag var där i max 15min. Iväg in till stan bytte lite kläder och inhandlade otroligt mysiga pyjamas shorts, önskade mig det i julklapp av han men dom var svåra att få tag i. Hittade ett par och dom var i min storlek så nu sitter jag och myser i dom :) Handlade lite mat på coop, det var kallt att bära det hem utan vantar :/ Nu på kvällningen har jag bråkat med min diskmaskin men jag har köpt lite olika medel för att göra rent den invändigt så nu ska den fanimej bli ren. Mitt hår btw har en otroligt bra dag idag, ich like, har också filat ned naglarna nu så dom är diskretare inför jobbet på tisdag. Love my hair, love my nails!

xoxo

Inga kommentarer: