fredag 8 januari 2010

Fredagkväll

Kvällen bestod av att jag stack ned till "turken" på hörnet och köpte en cola, önskade att det vore rödvin dock. Lagade mat det blev moussaka, förvånansvärt gott! Eller jag tycker ju om moussaka men jag har aldrig lagat det själv därför var jag förvånad :) Nu funderar jag på om jag ska ta ett skummigt och varmt bad eller ska jag ta det imorgon efter jag städat? Dessa djupa och väldigt viktiga frågor som kan avgöra stora beslut här i världen ställer jag mig. To be or not to be thats is the question. Nej men nu är jag mätt, socker har jag fått i mig genom coca colan (jag är socker missbrukare), plus att jag har diskat. Just nu försöker jag höja mig själv, ni vet ge mig själv en klapp på axeln :) Nej jag är trött ORKA, jag vill läsa ett kapitel i min bok och hoppas dom har ändrat slutet i min bok sen sist.

Saknar dig gumman, gick och tänkte på dig idag. Eller det gör jag mycket nu för tiden känns som det vore en evighet sen vi träffades. Hoppas du har det bra på jobbet och du och familjen mår bra.

God natt gott folk!


XOXO

Inga kommentarer: