söndag 3 januari 2010

Nemo

Kom iväg till träningen där jag gav allt, ätit liiite slarvigt så det svajia till lite i huvudet. Jag var så trött efter detta träningspasset, Zebastian har verkligen gjort passet lite vassare, I like! Helt trött i kroppen blir en otrolig träningsvärk om jag känner min kropp rätt, men det är halva nöjet. Tog svängen förbi för att handla och gjorde chorizogryta med råris *mums* Tänkte hasa min ass in i duschen och efter det mysa i min badrock och titta på Finding Nemo det var längesedan jag såg den. Imorgon blir det bio, Avatar med 3D och räksmörgås på Heaven 23. Blir en underbar kväll, har redan funderat vad jag ska ha på mig. Och det fick mig att tänka på att jag måste hämta ut mina skor från skomakaren. Så jag hinner med ett Yoga pass kl 9:00, hämtar skorna och städar lite. Det är min planering, få se hur mycket jag håller mig till ;)

Lite skojigt tyckte jag :D


xoxo

Inga kommentarer: