söndag 16 maj 2010

16 Maj

Veckan har varit full med aktiviteter och det får tyvärr min nagelutbildning lida för. Men nästa vecka får jag sätta mig ned känner jag, vill bli klar nu. Sist vecka satte jag och gjorde ett stort återbesök på min syster och då sa Jennie att jag gör SJUKT bra naglar, det är löjligt så hon väntar att det ska komma ett bakslag. Jag skull kunna sätta mig och göra nagelprovet och hon skulle godkänna mig för hon så bra är dom. Det känna väldigt roligt eftersom jag bara är 1/3 igenom utbildningen. Sedan avslutade jag kursen Hjärt-och lungsjukdomar, Hjärt-och lungsjukvård som pågått i 6 månader, fick ett litet fint kursintyg som jag stolt kan visa upp. Blir fördjupning till höst, skönt jag som trodde jag skulle bli sysslolös ;)

Yes och alla som följde denna "blind date" som jag skulle träffa krascha totalt! Finns sjuk många grejer som inte klickade haha men men det life goes on :)
Nu ska jag äntligen få min kamera (hoppas jag) som mitt x köpte i julklapp, träffade honom och då "lovade" han mig min kamera. Så vi håller tummarna att han får tummen ur.
Nej jag mååååste egentligen hoppa i säng börjar på nya jobbet imorgon och måste vara på topp. Och när vi pratar om sängar så har jag köpt ett nytt överkast som jag är riktigt nöjd med, så nu måste jag ta tag i tapetseringen i köket snarast.

xoxo

1 kommentar:

Paula sa...

Heej!
Kul att ses! Det ska bli spännande att se den nya tapeten i köket. Vi fick upp tapeten i stugan idag. Den blev så fin. Inte stora ytan. En rulle räckte gott. Ha ha...
Ha det gott och hälsa din syster!


Kram

Paula