onsdag 19 maj 2010

Vem skulle inte vilja rulla i min säng?!

Helt underbart att byta till HELT nya sängkläder, duscha, lägga fram datorn på sängen så man kan kolla på något innan man somnar i sitt rosa/vita sovrum :) Jobbet är slitsamt och stressigt och det tar emot när man ska till jobbet i 20 c. Mycket att göra men det går an, saknar min gamla avd faktiskt, trodde aldrig jag skulle säga det :) Nu känner ni faaan vad hon tjatar, blir aldrig nöjd. Men man saknar inte kossan fören båset är tomt och det är det jag gör nu med dessa gamle kärringarna på avd 91 haha. Men inget är för evigt vem vet jag kanske går tillbaka. Prat om jobb, idag var jag med en patient på en urologundersökning. Inte alls trevligt men det värmde liiite när man ser att män också måste sitta i gynstol, så alla ni män som vill inte vill befinna er i den situationen SITT ned och kissa!
Som sagt har tagit rätt mycket extra pass nu sista veckorna, då kommer ju min utbildning i skym undan. Men hjärtat tog ett skutt när min handledare sa sist när jag var där att naglarna jag gör är löjligt bra, jag kommer bli grymmare än grymmast.
Nu på kvällen har det blivit lite avsnitt av The Hills, en serie som har fastnat. Börja titta på den för hmmm 2 år sedan och nu har nya avsnitt kommit ut så jag är frälst.

Efter jobbet idag blev det Mary Kay (gay som jag alltid säger)-party. Köpte eye-makeup remover, jag har bara kommit och älska detta märke. Hade stoooora no no no känslor när jag hörde om det men nu när jag testat det love, love, love. Ingen reklam bara i ärlighetens namn (det som andra har svårt med).
Imorgon blir det till att få lite sol på denna bleka kropp hihi

xoxo

3 kommentarer:

Juden sa...

Tråkigt att det ska vara mulet idag då =)

a sa...

ser där ja, en bäddad säng hos Christel

Kikkel sa...

@juden: jo det var tråkigt får vara vit några dagar till då!
@a: den KAN vara bäddad ibland men jag tänker på kvalster dom trivs i en bäddad och varm säng så jag är bara hygienisk ;)